سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 خرداد 1403
    29 ذو القعدة 1445
    • شهادت حضرت امام محمد تقي عليه السلام «جوادالائمه»، 220 هـ ق
    Wednesday 5 Jun 2024
    • روز جهاني محيط زيست
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    چهارشنبه ۱۶ خرداد

    یک ضد یک  قیام/ An anti a revolution

    شعری از

    سیده مریم جعفری

    از دفتر West modern نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹ شماره ثبت ۷۱۱۱۹
      بازدید : ۲۶۲   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیده مریم جعفری
    آخرین اشعار ناب سیده مریم جعفری


    An anti ,a revolution
    ..
    Be shape! in "y"es
    Be sick ! In eyes
    and my !your pies
    in jack !yeah ! buys 
    de ,dan !your guys
    then du! one rise
    Love ! me ! your bay's
    in text ,your ties
    2019
    Seyedehmaryamjafari
     
    یک ضد ،یک  قیام
    باش در جستجوي حرف y
    بیمار عشق در چشم ظهور
    من و تو در پای سيب ها
    در کتاب جک لندن ، بخر !
    دنیل عزیز !نبرد کن با عزيزانت
    همچون قیام
    دوستدار من باش حتی هنگام خداحافظی
    در متن ،کراوات تو

    سیده مریم جعفری
    1397 
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0